Forum Hodowla Animals up above Strona Gwna Hodowla Animals up above
Hodowla, adopcje itp!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Też mam kręcone,grube włosy i strasznie mi się puszą.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hodowla Animals up above Strona Gwna -> Moja Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 3:59, 22 Mar 2014    Temat postu: Też mam kręcone,grube włosy i strasznie mi się puszą.

Pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] wiec jak biore tebletki anty to lepiej nie stosowac lewatywy bo wtedy ich dzialanie bedzie mniej skuteczne prawda??
Indywidualne podejście , małe grupy wszystko ok.
Witam.Tak was podczytuje od jakiegos czasu i mimo że rzadko ktoś odpowiada na pytanka moje-postanowiłam sie do Was dołączyć moje drogie panie.Dziś rano weszłam na wagę i waga wskazała 73,5kg.Załamka!!!!Tak więc zaopatrzona w meridię 15 rozpoczynam walkę z kilosami i mam nadzieję że mi się uda.Zjadłam wiec pierwsza tabletę i....
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam wszyscy sa na plazy.
Po operacji dostałam angine i brałam przez 9 dni silny antybiotyk , miałam tez wtedy okres i zaczełam kolejne opakowanie srodków antykoncepcyjnych i jak skończył sie okres to po okresie mam plamienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te sa fajne [link widoczny dla zalogowanych] t_brown2320032005.jpg [link widoczny dla zalogowanych] Paleta moze jest dobra, ale za nic świecie juz nie chce palety.

Chodziłam na to w zeszłym roku, byłam z 6 razy a schudłam 5 kg. Moje drogie dobrze rozumiem wasze problemy za tydzien ide na wesele wiec jak kazda kobieta chcialam wygladac pieknie idealna sukienka buty itd od sluzszego czasu robie sobie pasemka tak wiec moj kolor to hmm platynowy z dodatkiem takiego cieplego brazu byly naprawde łądne tym razem poszlam do fryzjera amianowicie wczoraj i poprosilam o jakas zmiane sloneczny blond z kilkoma brazowymi pasemkami i co otrzymalam ??? A poród...z doświadczenia wiem że wart jest takich pieniędzy. Dzień 4: Jestem załamana. [link widoczny dla zalogowanych]
Do pierwszego przelomu kwasniczego cwiczylam dosc intensywnie,. ja mieszkam w malutkim miasteczku (jakies 30 tys. Mam pytanie. Godzina 16: a teraz robie to samo znowu sie pakuje, tylko tym razem nie z ksiedzem a z zakonnikiem Jak dziewczyny się trzymacie? Aha i jeszcze jedno.rano jak byłam wzglednie żwawa popisałam trochę (pod różnymi nickami) do tych niby lekarzy lub specjalistów,którzy wypowiadają się na forum o m/l.i mam dziwne przeczucie,że do tych profesji to im bardzo daleko.żaden z nich nie odpowiedział własciwie na moje podpuszczone pytania.zbyli mnie jakimiś kretyńskimi odpowiedziami.
aa, ty z gadanska, to odpada, onie maja studia w:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
find_me moje mieszkanie ma 3,30 wysokosci jest po czym sie wspinac na szczescie w kuchni i lazience mam obnizane sufity to nie ma takiej tragedii, ale stoleczek pod reka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo się z Metrem zaprzyjaznilam od kiedy zjada swoich kumpli na kolację.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hodowla Animals up above Strona Gwna -> Moja Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin